23 Şubat 2014 Pazar

Karadayı 60.Bölüm tek parça full izle

59. bölümle ilgili kısa bir özet geçelim merak edenler nette bolca 59. bölüm videosu bulup
keyifle izleyebilir. Feride il mahir küçük bir kaçamak yaşıyorlar ama kaçamağın bedeli
büyük oluyor. feride ve mahir bu kaçamağın bedelinin bu kadar büyük olacağını akıllarının
ucundan bile geçirmiyorlar. kendi hatalarından dolayı nazifin davasında sıkıntılar olacagını
anladıkları zaman ise adeta dünya başlarına yıkılacak. dünya başlarına yıkılacak yıkılmasına da
yinede o savaşçı kıyafetlerini çıkartmayacaklar ve savaşmaya mücadele etmeye devam edecekler.
Nazif ise başka duygular içerisinde kaybolup gitmektedir. e bu kadar anlatım yeter sanırım
ben link eklemedim az öncede belirttiğim gibi internette bolca bulabilirsin gün itibariyle
bayağı bi sitelere koyuldu karadayı 59. bölüm vidyosu ben ekleme gereği duymadım sadece kısa
bi özet geçeyim dedim film izlemeden önce tanıtım yazısını okuyunca daha bir güzel olurya film
aynı o hesap işte :) iyi seyirler dilerim.

http://trendblogum.blogspot.com/2014/02/24022014-samsunspor-1461-trabzon-mac.html