22 Şubat 2014 Cumartesi

Hasan Şaş'ın açıklamaları şöyle; Sneijder transferini çok istememiştik

Hasan Şaş'ın açıklamaları şöyle;

"Galatasaray, Fenerbahçe'nin arkasında tehdit edici bir güç. Galatasaray deplasman fobisini yenmesi lazım. Bu formla deplasmanda kazanacağı puanlar olduğunu düşünüyorum. Üstüne koyması lazım. Chelsea maçının da etkisi vardı. Bütün oyuncular bu maçı bekler."

"Eksiklikler var. Chelsea maçında önce endişeye kapıldım. G.Saray TT Arena'da daha baskılı oynar. Oyuncular kopuk kopuktu. Galatasaray'ın oynadığı sistemi izledim, bana tat vermedi. Galatasaray daha fazla toparlanmalı. Chelsea maçı için bu oyun yeterli olmayabilir."

"Beşiktaşlı futbolcular şampiyonluğa inanmıyor. Almeida'da topa vururken inançsızlık var. Olcay Şahan ligin en iyi oyuncusu, Galatasaray maçında ortada yok."

Dany'yi biz transfer ettik. Çünkü defansın ortasında süratli oyuncumuz yoktu. Büyük takımlar oynarken, oyun kurarlar arkada. En büyük eksikliğimiz Ujfalusi'nin sakatlanmasıydı. Oyun kurarken kritik hatalarda bulundu. Bunu söylememize rağmen Beşiktaş onu transfer etti.

"Sneijder transferinin gerçekleşmesini çok istememiştik. Listemizde 4. sıradaydı. Şartları Galatasaray'ın çok üstündeydi. Sneijder'i nasıl oynatacağımızı bulmak için çok zorlandık. Sneijder yerine Tadic, Djuricic ve Ben Arfa'yı istemiştik. Biz Chelsea'ye giden Matic'i de istedik. Ama gerçekleşmedi"

"Ambrabat için 5 milyon Euro limiti verdik. Biz kamptayken alt yazıda Ambrabat 8 milyon Euro'ya Galatasaray'da yazıyordu."



"Allah'ı var, Fatih hoca çok uğraştı, çok sıkıntı çekti. O dönem görevden ayrılsak, Fenerbahçe'nin ekmeğine yağ sürerdik"