23 Şubat 2014 Pazar

google adsense tık var para yok - adsense tıklama var kazanç yok

6 günlük adsense üyesiyim. adsense panelinden bakıyorum tıklama var adsense para yok nasıl oluyor bu diye biraz araştırma yaptım ve sonunda çözdüm :) tıklama var ama kazanç yok sorunun çözümü şöyleki;
adsense hesabımıza giriş yapıyoruz artından ayarlara giriyoruz sol tarafta bi panel açılacak oradan site yönetimini tıklayacağız bir sayfa açılacak sahipli sahipsiz diye google adsense reklamınızı hangi web sitesinde yayınlıyorsanız o web sitesinin adresini yazacaksınız ve ekle butonuna basacaksınız. diyelimki siteniz abcdefg.com hem abcdefg.com şeklinde hemde www.abcdefg.com şeklinde girmeniz daha faydalı olacaktık. yaklaşık 1 saat süren araştırmalarım sonucu olarak bu bilgilere ulaştım biraz dedektif ağzıyla oldu ama sizinle de paylaşmak istedim umarım web tasarımcısı arkadaşlara faydalı olur.